اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

خدا هم عشق می کارد ...محسن علیمددی


چشم هایی لرزان
دست هایی یخ زده
هجوم سرد تاریکی
و افکاری ترک خورده
به فانوسی که می خندد
و می سوزد و می بخشد لبخندی
که می ماند میان قاب خوشبختی
گرامی لحظه ی دیدار
صبا آواز می خواند
ندایی ، گوشه ی دنجی
میان سینه ی گرمش
خدا هم عشق می کارد ...

پشت هم سیگار و نوشیدن

زبان درکام وبی لبخند
پشت هم سیگار و نوشیدن
پشت هم ارام نجوایی
چای تلخ است استکان باریک
قندهم نمیتواند نوای سازم را شیرین کند
شیشه سکوریت
مردمان پشت میز مشغول نوشیدن
منم پشت پیانو
گاه میخوانم گاه میلغزم بروی نیم نگاهی شیطنت بار
ولی هرگز زبان درکام نمیچرخد
سکوتم را تحمل نیست
ودستی بروی پشتم
دوباره بنواز نوایی که نان شبت را
روی اوپن اشپزخانه بگذارد
ومن ناچارم وناچار

mehdi nasiri va refaghat 20 sale

beyad mehdi nasiri va 20 sal dosti va hamkari gah &bigah ba vey.4izi nanve6tam ama

az taraf man va tardast khob ke6vareman mr torento k omidvaram dorost write karde basham esm honari in dadash gol ro b hame hamdoreei ha va 6ahrdar rasht taslyat migam.va khste nabashid

namordim didim vase y honar mand marasem va deghat bekharj dadand

mehdi aziz tamam dostanam kenarat hastand va man ghamginam k mibinam miravid vali hi4 gah ehsas nemikonam nistid

شب بی‌‌رحم وگل مریم و بیداری شبنم باشیم!

گفتنی‌‌ها کم نیست من و تو کم گفتیم، مثل هذیان دم مرگ، از آغاز چنین درهم و برهم گفتیم. دیدنی‌‌ها کم نیست، من و تو کم دیدیم، بی‌سبب از پاییز جای‌میلاد اقاقی‌ها را پرسیدیم. چیدنی‌ها کم نیست، من و تو کم چیدیم، من و تو کم بودیم، من و تو اما در میدان‌ها اینک اندازه‌ی ما می‌خوانیم! ما به اندازه‌ی ما می‌بینیم! ما به اندازه‌ی ما می‌چینیم! ما به اندازه‌ی ما می‌گوییم! ما به اندازه‌ی ما می‌روییم! من و تو کم نه، که باید شب بی‌‌رحم وگل مریم و بیداری شبنم باشیم! من و تو خم نه و درهم نه و کم هم نه، که می‌باید با هم باشیم! من و تو حق داریم که به اندازه‌ی ما هم شده با هم باشیم! گفتنی‌‌ها کم نیست

6adi zendegyam

bedan an4izi k mara b ayande ostevar misazad

paybandi tost

va an4iz k mara az to dor misazad

nahayat khastan ast

gahi bayad baray a6egh boopdan az to dor ba6am

2bare misazam

salam salamsalam


mokhles hame

dobare omadam

inbar 6ad va bi daghdaghe

ba kac k dostash dashtam zndegi aghaz kardam

farzandam kho6hal ast

va man shad

eynaki 6odam ama behtar mibinam

farsi nevis nadaram bargashtam dobare minevisam

eradatmand hame dostan

va anhaei ke hami6e yaram boodand.va mamnon az mohabathay azizan.

tamran