اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

جزیره قشم وجشنواره تابستانی واجرای حقیر

سلام به همه خوانندگان وبلاگ شخصی بنده

درجشنواره تابستانی قشم پنجشنبه شب با خوندن 4 اهنگ که یکی ازاونها گیلکی بود حضورمو اعلام کردم.ازدوستانی که برای برنامه خوب تبریک گفتند متشکرم وهمچنین ازکانون هنرقشم جناب محمدنژاد ومدیربرنامه محترمم جناب حمیدالماسی متاسفانه علیرغم میل باطنی نمیتوانم هرشب اجرا داشته باشم چون تداخل با کاردیگه ای داره ولی ازتمام هزاران نفری که بیننده بودند چه ازطریق تلویزیون چه زنده آرزوی توفیق دارم وخدارو شکر وقتی بندری خوندم کسی ازلهجه ام ایراد نگرفت.

دوستان گل هم که یه کماه جلوتربنده رو دروطن میبینند البته اگر بیرون نروم

پاینده باشید.

قشم و روند نامطلوب انجمن موسیقی

اونقدراوضاع انجمن موسیقی قشم خرابه که میشه گفت اصلن انجمن نداره برخلاف باقی انجمنهای فعال موسیقی روند جیب پرکن برخی افراد شده نمیدانم اینهایی که به هنروصل هستندکی میخوان دست ازسر جیب مردم بردارند وکمی درموردآینده شنیداری نسل اینده وپرورش آنها اندیشه کنند!!!!

فقط اشاره کوچکی کردم .هرگاه فصل کسی تمام میشه باید دید چه کارهایی انجام داده نه اینکه دید بودنش هم دردی رو دوا نکرده هیچ نمک به زخم پاشیده.بدون هیچ فعالیتی مگه میشه؟؟؟شوخی با انجمن موسیقی یک شهرهم شوخی  ....