اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

بیژن حسین پوردوستی ک گمش کرده ام

جناب حسین پور یاقدیم قلم بدستی منه ی شاعرخوب وانسانی فرهیخته زجرعشق دیده وحرمان کشیده 

گمش کردم کاش این یادداشت رو ببینه 

یادش بخیرباتورینتو شغبده باز وندنفردیگه جمع خوبی داشتیم مباحث خوب باغ نشینی های کهگاه وشعرواحساس وموسیقی

دلم هواشونو کرده 


http://s4.picofile.com/file/8185071234/New_MAH00001.avi.html

قشم.اجراهای شبانه ام در اپارات

درود

پیشاپیش ولادت مولا روتبریک میگم ب همه مردان خصوص پدران گرامی 

تعدادی ازاجراهای شبانه حقیرتوسط مدیربرنامه محترمم حمیدالماسی ضبط ودرکانال اپارات قسمت موسیقی وب اسم خودم گذاشته میشه دوستانی ک افتخار دیدن میدهند لطفن نظریادشون نره

توفیق همه شما ارزویی همیشگیست

تامران