اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

سال جدیدتان مبارک

نوروز همه ایرانیها همه جا وهمه حال خجسته خداوندا همه را سلامت وروزی ده همانقدرکه لایق هستیم. درود به همه دوستان خصوص هنرمندان ببخشید اگر مدتهاست چیزی نمینویسم وپستی نمیگذارم .از پیله تنهایی خود بیرون آمده ام وکارهای سفارشی موسیقی وکلاسها که برای گرداندن زندگی وسفره نان منو خانواده کوچکم است آنقدر فشرده است که نمیتوانم . ازتمام دوستانی که برایم میل میزنند اعم از فیس بوک و انجمن شعر پارسی بسیار ممنونم وشرمنده چون با مودم موبایل وصل میشم وگوشی حقیر رو هیچکدوم از شبکه ها نمیشناسن امکان جواب دادن وحتی برخی اوقات چک کردن میلها وخواندن اشعار باقی دوستان قلم بدست کارستان میشود. عارضم که بهترین سالن همایش وکنسرت گیلان با امکانات فوق العاده (نور مناسب وصدا) در مرکز گیلان (رشت-ابتدای گلسار) که فقط وفقط مخصوص مراسم اداری وکنسرتهای خصوصی با ظرفیت 400 نفربنا شده شروع به کار کرده ومتاسفانه یا خوشبختانه یه مسئولیت هم به بنده واگذار شده.هنرمندان از شعرای گرامی یا موزیسین ها یا خوانندگانی که مخاطب خاص دارند ونیازی به بیش از 400 مخاطب ندارند در صورت تمایل میتوانند با حقیر تماس بگیرند.جهت اطلاع عرض میکنم برای زیر 400 نفرمجوز آنچنانی لازم نیست در ضمن این سالن مثل سالن خاتم انبیاء محدودیتی برای برخی سازها مثل درام وگیتار برقی وسبک و..... نداره. شماره حقیر هم صفر9سی 8 هشتصدو74 چهلو8 پنجاه و6 (تامران هامون) این شماره رو تازه گرفتم قبلا مال یکی از همکاران موزیسین بود.بحرحال من در خدمتم. مورد بعدی اینکه برای عید امیدوارم چند تا کارشاد عامه پسند بتونم بیرون بدم.درضمن به نعیم حسن زاده بابت انتشار البومش تبریک میگم خودش رو هنوز ندیدم که تبریک بگم ولی امیدوارم همه گوش کنن(نمیشه گفت بفروشه بازار خرابه) به پیشکسوت آقای عذرخواه هم توصیه میکنم از این البومهای کیلویی کمتر بیرون بدن که افتخاری رو همین گونه کارکردن از نظر ها انداخت لااقل از حمید لایق فرصت استفاده بهتر کنه نه اینکه از ده نفر قیمت کار کردن بگیره بعد بگه من به این بنده خدا اینقدر میدم تازه کلی هم راضیه(حمید جان من مخلصم)ولی مجبور بودم به گفتنش وقتی برای آلبوم اول 400 هزار تومن میگیری برای دومی کمی بیشتر بعد آقایون با قیمت میلیونی دوستات مواجه میشن لااقل یه کمی ببر بالا که خودت راحت باشی.استاد تحویلداری هم که بعد از البومی که با من بهم خورد همچنان کافه خوان ماند.شاید دم عید این حرفها درست نباشه ولی بدونید اینهمه سال زیر ابمو برای گفتن واقعیتها حتی در رادیو تلویزیون وباقی جاها فقط برای همین زدن وباقی تهمتها رو کاری ندارم. گفتم تلویزیون داغم تازه شد یه زمانی به ما سخت میگرفتن که فارسی کار ندید واحد موسیقی رد میشه گفتیم چشم بعدش شد گیلکی بدید ساز کلاسیک انچنانی نداشته باشد مثل گیتار اکوستیک ودرام و... بعد گفتن فقط نقاره سنتور تار والات ایرانی با اینها هم زدیم البته در سبکهای نو که گفتن نه این نتیجه مدیریت غلط وخود پرستی عده ای از افراد است که در سالخوردگی هم دست از سر این تنگ نظریها نمیکشند منهای حاج آقا کنعانی که بنده ارادت ویژه دارم واستاد ویسانلو وبعد هم میبینی در مرکز گیلان به تمام لهجه ها در برنامه تقریبا بیخود خوجیر شبان پخش میشه(با احترام به شرق وغرب گیلان)خب برادران من وقتی اینقدر نیروی تالش زبان دارید یا نیروی شرق گیلانی برای هرکدام یه برنامه نیم ساعته بذارید.از50 دقیقه وقت برنامه گاهی میتوان با توجه به مهمانان 20 دقیقه نگاه کرد برای صحت گفتار من به پیامکهای زیر نویس یا تلفنها واشعار برخی دوستان در این برنامه گوش کنید روزی شبکه باران جایزه بهترین شبکه استانی رو گرفت وانقدر بی هنر راه دادن که هنرمند کنن که کار از دستشون در رفت وهمه این کاره ها آزرده خاطر.بعد جالبش اینه که آخر همین برنامه ترانه فارسی پخش میکنن یا مهمان برنامه یه خواننده تازه کاره که پلی بک کارفارسی میخونه مگه ما خواننده فارسی خون ودرست حسابی تو رشت کم داریم؟نظیر صدای همین دوستی که امده بود جواد آزاد بخت هست که مورد قبول شما بوده یا سعید تحویلداری یا.....اینهمه خواننده دوست گرامی مسئول واحد موسیقی آقای نوجوان لصفا کمی از الان دیگر به فکر ارتقاء باشید .شهاب ازادی وطن لطفا برگرد به تلویزیون لطفا کمتر در زندگی خصوصی افراد تجسس کنید استاد شروان احمد زاده رو حتی تو کانادا حلوا حلوا میکنن اما اینجا...... میدونم امکان داره برای گفتن این حرفها باز صدام بایکوت بشه یا دوباره مجبور باشم دور سازمان رفتن دوباره رو خط بکشم ولی باور کنید در طول یک هفته 3بار رفتم واحد موسیقی که هر سه بار بسته بود . ودر آخر امیدوارم نوروز برایتان خوش باشد وامسال همه کمتر بهم نیش بزنیم چون سال ماره احتمالا بعد نیش زدن تلفات زیاد میدیم. امید دارم با خانواده محترمتون 92 رو خوب آغاز وعالی به 93 بچسبونید یا مثل من بد آغاز ولااقل با نمره 10 قبول بشید برید 93 امیدوارم اوضاع جیبها خیلی بهتربشه خصوص برای اهل هنر البته هنریهایی که نون اندیشه میخورن نه پاچه شلوار ونردبون بالا رفتن.ارزوی روحی شاد هم برای تمام دوستان هنرمندصمیمی خودم که از بین ما رفتند دارم. امسال امیر بدرطالعی- استاد پوررضا (اگرچه زخم بدی در سال 77 بمن برای کنسرت راک زد ولی باز احترامش واجبه)-استادپیروز رفیعی(که از 11 سالگی تمام معروفیتم رو مدیونش هستم وای کاش روزی که قبل عملش برایم گرجستان زنگ زد وگفت میترسه منصرفش میکردم)-واین اواخر در ناباوری مهدی نصیری(که همیشه از استادش تورینتو یاد گرفته بود وبه همه فاشیست میگفت وگاهی شوخیهایش برایش دردسر آفرین بود ولب گزیدن مسئولان فکر کنم بالای 50 بار براش ساز زدم) .راستش 2هفته پیش همراه همسرم رفتیم قطعه هنرمندان دیدم اینقدر دوستان آرمیده اند که برای فاتحه باید حداقل نیم ساعت رو با دوستان بگذرونی اگرچه حالم بد میشه. علیرضا گیگاسری-اشکان سیگارچی-استاد عباس امیری که یکبارافتخار همکلامی با ایشان نصیبم شد -ایرج دشتی که با ایشون دو قسمت بازی کردم-و... یه سری به قطعه هنرمندان بزنید.البته هنوز بعد از 3 سال به مزار دوست همیشه جاویدم سینا مدبر نیا وهمسرش نرفتم چون نمیتونم اصلا دوست هم ندارم بدونم کجا هستن. ببخشید که عوض حرفهای عیدانه دارم از مرگ میگم ولی باور کنید تنها حقیقت زندگی ماست. خدا بهتون اونقد عمر بده که محتاج کسی نشید وسربلند وسالم زندگی کنید ومفید.مثل منهم میتونید وصیت روآماده داشته باشید. با ارزوی بهترینها برای تو که وقتت را برای خوندن اینها گذاشتی.فعلا تا بعد عید رشت هستم. تامران هامون گیلکا

y forsat monaseb baray honar mandan

dustan gerami

salon khob va shik baray ejray hamayeshha va music ba estandard bala dr rasht eftetah shod.

ghymat ham 5000000t

ba sda

albate system dare sda bardar ham haghir hastam dostan midonan man az 4izi bikhod tarif nemikonam.400ta zarfyat baray afrad farhikhte fazay shik va albate kami azad tar az baghi salonha.

mitonid ro dosti ba man va ertebat nim milyon takhfif ham begirid agar mikhayd ejray khososi dashte bashid behtarin ba ba clas tarin salon ostan guilane

na mesl CHESHM ANDAZ FARDA mardonm ro bele nesbat gosfand bedonan.aghay farzyeei dige dare gandesho dr myare.sda efteza vali pool barash kafi.man pool nemikham amnyat baray gheshr khodam mikham k gereftar amsal moasesee 4eshm andaz k sang andaze nashan pool bikhod saport 000000

deghat konid dostani k mano mishnasan midonan donbal dardesar va pool nistam faghat mikham to shahram vase honarmanda y jay monaseb bashe tashaen onha hefz beshe age nemigam kojast faghat bekhater afradi msl aghay gholamreza farzyaeei k taghir esm dade b farid farzyaeei

agar adam bood daruosh(amo porang)bahash ghahr nabood pool on badbakht ham khorde

bogzarid honar dast honarmanday layegh va bedon hashye bashe na 4eshm hizan va pool parastan .man dr khedmatam .baray khord kardan estekbar in afrad hazeram ta 500t ham takhfif bedam mishe sandali 10000toman .mofte.

tamran

my mob 09syo8 874chehelo85shesh