اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

قشم وسکوت شبهایش

درکرانه خلیج فارس درسکوت شبانه میتوانی بنویسی وعقده دل بگشایی برای کاغذی که دردست داری وبرویش سیاه میمالی ورهایش میکنی بدست امواج تا آب شود ذوب شود و......

گاهی اوقات فکرمیکنم برای چه اینجاآمده ام برای آرامش یا برای زجرکشیدن ازرفتارهای غلط همه ازخودم تا باقی دوستان آدمی بدون نقص میشه.

دلم برای بوی نای وطنم تنگ شده برای تابستانش برای درختانش که میرقصند وبرای مسببه هستیم دلم تنگ است وفقط سازم مرا میفهمد وشبها صدای نعره های دلتنگیم تا آسمان میرود اما......

هنوززنده ام به بهایی گذاف که بیشترازقیمت هم پرداخته ام.تازه سود سالیانی که پر داخت کردم هم طلب دارم نه ازخدایم بلکه ازخلق خداکه هیچ صوابشان نیست.

همه پیروزباشیدوپویا.

تامران.

قشم وتدریس خصوصی حقیر وشبهااجرا درسفره خونه خانوادگی طهرون

سلامی به گرمی هوای جزیره که هنوزبه مرزخرما پزون نرسیده

عرض کنم افتخاراین رودارم که به فرزندان اهالی قشم موسیقی یاد بدم البته آموزشگاهها اینجا فعال هستند اما برخی دوست دارند بطورخصوصی درس بگیرند منم انجام وظیفه میکنم.

مورد دیگراینکه برخی ازدوستان نزدیک گله داشتندکه سفره خونه میخونی!!!!!عرض کنم اینجا کمی فرق میکنه خانواده ها میان ودراصل یه نوع رستوران سنتیه که دارای غرفه ها یا اتاق های جداگونه ست وراحت .برای من اهتل شبستان هم ازیه نظر بهتره که لااقل میدونم طرفم چیزی بارشه نه پزعالی وچک برگشتی.ازیه نظرم بده که ازسنگین خوندن گاهی فاصله میگیرم چون مخاطب دوس داره شاد باشه ومنم باید درخدمتش باشم.

ازبرخی افراد هم اینجا فرارمیکنم اما نمیدونم چرا دست ازسرم برنمیدارند.

بازهم تشکرازحمایتهای کانون هنرقشم ومدیریت ویژه ارشاد اسلامی.

یه تشکرهم ازخانم فرماندارکه منو برای یه گفتمان درمورد مقاله پذیرفت و ازخوشرویی ایشان جا خوردم.وخوشحالم که فرماندارخانم با این بینش برای جزیره انتخاب شده وامیدوارم بازهم ایشون روملاقات کنم اگربرخی بگذارند.

دلم برای همه دوستان گل هموطن تنگ شده .وهمچنین برای باران رشت .

دیگرقشمی شدم وماندنی برای محرم وصفر میام که یه نفس بکشم.

پایدارباشیدوپیروز

یارب آن دلبرشیرین که سپردی به منش

آنقدرلوس وننربود که سپردم به ننه ش

[جزیره قشم جایی برای حسودها یا برای انسانهای ازخود راضی!!!

جداازهمه دوستانی که دراینجادارم وشدید میپرستمشان.فهمیدم اینجا اکثرآدمها هم حسودن هم به فکرمنافع خودشون .غارغاردرحدکلاغ سیاه عمل اندازه گنجشک.هرننه قمری تو هنره وهنرمندی تو بیزینس ته دنیا اما برای من که بدنبال آرامش به اینجا اومدم عذابه پس باید خودم رو دورنگه دارم.همه مدرک گرا!!!ببین اگرپول داری یه دکترا بگیر اینجا همه رو بکوب وگرنه بدون وارد جایی میشی که بهت میخوان یاد بدن چی کارکن چی کارنکن!آقا میگه تایمز دانلود کرده درصورتیکه خیال میکنه من موهام روتو آسیاب خونه بستگانش سفید کردم دوست گرامی تایمزاصلن دانلود روزنداره فقط آرشیو .این ازنوشته هاشون که خوبه هیچ ربطی به ذهنشون نداره بجزچند نفرکه واقعن اینکاره اند خانم دریانورد جناب عسگری جناب محمدزاده خانم اسلامی وسرورم آقای کارگرنژادباقی فقط حکم ملیجک رو دارند درهرکاری منظورم اصلن همکارانم درحوضه نوشتاری نیست.اول جوالدوزرو به خودمون زدم..راجع به موسیقی وآهنگسازی هم نظر میدن وقتی کسی فهمش رونداره خودمو میزنم به نفهمی  ها؟؟؟استاد رضا زاده که میدونم وبلاگ منو میخونید جاتون خالی اگراینها توکلاستون مینشستند یابیرون بودند یا زیر3نمره میگرفتند این نوشته یه هشداره.میخوام همه رو بکوبم باید خودم رو بگیرم تا بدونن بابا ماهم کسی هستیم.تواضع میکنیم دیوارمون کوتاه نیست اگرنوشتنم سریع وبه همه برمیخوره قلمم حاصل از9سالگی نوشتن حاصل نگاه مثبت به اطرافمه وحاصل از دل برآمدن.

آماده باشید میخوام با فیس وافاده کارکنم ازامروز فقط برا ی بعضیها همونم که بودم باقی کمترازاستاد بگن میزنم زیرگوششون

(شرمنده استادان بزرگ خودم میدونید چی به سرم اومده میدونم همه تعجب کرده اند اما باورکنید میگن ته دنیاست درست میگن حیف ازاین مدیرارشاد حیف ازبرخی که عمرمیگذارند بابا فرهنگ کلن وضعش خرابه رسیده به جیب کندن وزیرآب زدن وخاله زنک بازی انحصارطلبی وووای من به چه قیمیتی نوشتم به قیمت شمشیرهای بیرون آمده وتیز )بازهم تند شدم ببخشید ربطی به نشریه نداره فقط رفتار بنگاه بعدش ...ول م ممممم کنید

یارب آن دلبرشیرین که سپردی به منش

آنقدرلوس وننربود که سپردم به ننه ش

تامران هامون

جزیره قشم - مبعث مبارک

او بود که ندای یکتاپرستی را باغریوی بلند بگوش همه رساند اما صدایش درتاریخ هرگزمحونشد.


درود به همه

اولش عیدتون مبارک .دوم اینکه برای اهالی هرمزگان باید بنویسم روزنامه ای باتیراژ30000بزودی دردستانتان خواهد بود عرض کنم برایش زحمات زیادی کشیده شده امیدوارم مردم خونگرم جنوب خصوص قشم برایش ارزش قائل باشندوغنیمتش بشمارند.

یه تشکرویژه هم ازانجمن ادبی قشم دارم که باکمال خوشرویی بنده نو قلم رو پذیرفتند واجازه خواندن شعرونوشتن مطلب دادند جناب سردبیر محترم وباقی بزرگترهایم هم ازنظرسنی هم قلمی .

تشکردیگربازهم ازدوستانی که منو دراجرای برنامه تشویق میکنند وهرشب برای شنیدن صدای نخراشیده من تشریف میاورند وبنده شرمنده میشم وقتی نمیتوانم کارازخواننده های روز بخوانم اما خودمونیم ازرشت اومدیم وبندری خوان هم شدیم.

باید اعتراف کنم ازدیارم باآنهمه درگیری کاری بلند شدم اومدم اینجا اما اینجا بیشتردرگیرکارشدم.

احساس میکنم برای قشم آدم مفیدی میتونم باشم پتانسیل بالای جزیره .نبود امکانات فرهنگی مناسب خیزش مسئولین برای شکستن تابوهای بدفرهنگی حسادتهای موزیسین نماها همه وهمه مرا بیشتر دلگرم میکند وقتتان رانمیگیرم.

چندشعرجدید دارم که دروقتش بعدازچاپ میتایپم.

راستی تولدهمسرم امروزه برایش آرزوی هرآنچه آرزومنداست رادارم امیدوارم با ورود پسرم دلتنگیهای غربت ازیادش برود.

ارادتمند.تامران هامون.5خرداد قشم