اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

هنوز دوستت دارم ونمیفهمی

از اینکه مادران دختران را برای انحصار میخواهند بدم میاید

ازاینکه برای انحصارشان از تهمت به دیگران استفاده میکنند

مثل خریدن یه قاقالیلی برای بچه

برای همین است که هنوز دوستت دارم

شاید برای نقطه اشتراکمان

افسوس تو همان عشق قدیمی هستی که فقط کمی بروز شده

چگونه بگویم دوستت دارم دیگرمثل قدیم لحنت آشنا نیست

شاید ازخیانت دستانت باشد بروی مرد دیگری!

اما من میترسم ازاین هجوم سایه های فکری برای او که مسببش هستم .

وتو نمیفهمی او چه می اندیشد

متهم نبودم ونیبستم جزاینکه تاب دیدن بی توجهی تو را نداشتم

بیا ببین این جرم ماست بی اتهام متهمیم

گناه ما چه بی گناست ما مجرمیم دورازهمیم

برای او که چیزی بیاد نمیاورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.