اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

یه تشکرکوتاه ازاستاد شماعی زاده

نمیدانم فکرکنم 2.5ساله بودم که ترانه بعدازتو رو میخوندم .استاد بعدازسالهاهنوزدرخویش است وباخویش هیچکس درنیافت او چه کرده ومیکند ازتمام اهنگهای معروف یا بقول خودمونیها هیت بگیر تا اجاق وغزلک وکمترکمتر واین اواخر هیاهو .البته گمان میبرم این هیاهو برای حداقل 5سال پیش باشد  ولی تازه اجرا شد.همین میگم که لرای ایرانیها حافظه موسیقی مثل تکرارمکررات بحساب میاد.همیشه وقتی ازبزرگان موسیقی ایران میشه کسی حرفی ازشماعی زاده نمیزنه بیشک جدااز اهنگسازی وتنظیم وضبط خواننده ای بسیارتکنیکی وعالیست هرگزتوجه نمیشودآهنگ را برای اولین بارهمیشه خود سازنده یا تنظیم کننده میخواند بنابراین خواننده اصلی فقط صدایش را میگذارد چه بسا برای خود من هنرجو پیش امده که کاری را بهترازخواننده خواندم ودلم نیامد بدهم به صداهای 2زاری حالا من صدام 5زاره حسن شماعی زاده که قیمت نداره روی آهنگهاش بله سخت گیره برای فروش اما همیشه بدون جنجال بی هیاهو خدمت کرده وقت اون نیست ذائقه شناخت موسیقی این مملکت کمی بهترشه؟ازهمین جا برای استاد آرزوی موتیف های بلند وشادی در زندگی آرزومندم امیدوارم همیشه بسازند وپاینده باشند.

تامران هامون.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.