اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

از شاعرگرامی امیر عابدیان(انجمن شعرپارسی)

رفتی و خاطره هایت
به مخاطره انداخت
وقتی که سخت اما - نفس می کشیدم...
--------------------------------------------------------
سیاه بندِ بی / لباس مشکیَت را در بیاور
اینجا شاعری روی خطوطش یکسره می چکد...
بیخیال از تو باشد را
--------------------------------------------------------
طلبه را
می طلبد که طالب / زاده شده باشد
و من را...
همین سیگارهای دانشجویی کافیست.
-------------------------------------------------------
تا وقتی لگد بزنی
به دنیا نمیارَمَت...
جامعه شعرهای بی تربیت را دوست ندارد
--------------------------------------------------------
ساعت چهار و نیم است
و چهار دقیقه مانده تا پایان این سیگار
[ تصویر بسته تو از درون جا سیگاری].
------------------------------------------------------
از میانه ی شعر، خون فاجعه می پاشید
تا به حرمت موی رگ های پاره ی شاعر...
---------------------------------------------------------
نامه های جان خراش را آتش بزن
اما
مواظب باش
شاید بر- نامه ای تنهای سفیدی من جاری باشد
---------------------------------------------------------
گلوله را افتاد
خودش را شلیک
" انتهای تاریکی در روایات دینی "
-------------------------------------------------
بدان
انسان از کثافت آغاز شده
و خدا حال می کند با ابتکار
------------------------------------------
آهای زمین!
تکان بخور دیگر
بشکاف
مرده ای در راه است
--------------------------------
مرگ را دیدی
عقب...عقب...عقب تر
و از پشت بام رفت
در آغوش مرگ
------------------------------------------
خاکستر سیگار
بالاخره فیلمی خواهد ساخت
ملودرام سوختن و ریختن
-----------------------------------------
کبریت را کشید...کبریت را کشید و باز کبریت را کشید و باز کشید و کشید...کشید و باز کبریت را کشید
دخترک تنها حالا یک کاغذ پر از کبریت داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.