اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

دخترک دهانت بوی دهان مردهای هرزه میدهد

میگردید دنبال کسانی که یه مقدارمحکم هستندوزود تسلیم نمیشوند بعد بهشون ابرازعلاقه میکنید بعد هم کم کم ماهیت اصلیتون رو نشون میدید متاسفم برای تمام دختران وزنان اینگونه که نجابت زن رو زیر سوال میبرند بعد هم خودشان را با بقیه مقایسه میکنند بدون اینکه بدانند کثیف ترین هم مثل انها نیستند متاسفم ولی تن فروشی به قیمت کادو دادن وحتی پول دادن بین پولدارها رواج داره تقصیر این کانال فارسی وان بود که اینجور شد مملکت ما ظرفیت چی رو داره که سریالهایی که برای مملکت خودشان قدغنه میدن اینا واسه ایران متاسفم برای زیر50 سالی که نگاه میکنند توی ایران مد شده زنهای شوهردار وشوهران زن دار یه زاپاس داشته باشند البته انهایی که ما مخلص شونیم رونمیگم خانواده ها وکسانی که با نون حلال بزرگ شدندوارتباطات اجتمایی خود را میفهمند ولی باورکنید میخوام ازدواج کنم یه ادم سالم گیر نمیارم چون خودم سالم نیستم زیاد ریز بینی هم بده ولی حوا که خیانت کرد بمن لااقل17 سال خوشبخت بود با من اینها نمیتونن به گرد حوا هم برسند اون با یکی رفت وعاقلانه جدا شد ومن برای حرمت ازادی زن جدا شدم ولی کسی همین جرات هم ندارد با هزارنفرهست بعد خودشو پاک میدونه همه هم دروغ میگن مریضه ازمسایل جنسی میترسه برای تجاوزی که بهش شده وبا خنده ازش یاد میکنه میگه هیچ دختری نمیتونه ازدست ادم اشغال فرارکنه ولی من ادم دیدم خودشو کشته بخاطر یه حرف وشایعه مزخرف یا بخاطر اینکه بهش تجاوز نشه نظر بزارید تا این خانم بفهمه مرفه بی درد هرزه دیگه اخرنمونه روسپی ایرانیه.

نظرات 1 + ارسال نظر
parisa شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

Tamran jan daqiqan moshkel emrozeye khanevadehaye salem ro gofti.ba khundane maqalat az ayandam negarantar shodam.

ممنونم ازنظرت
ولی نفهمیدم خانواده سالم!
یعنی خانواده پویا ومحل تربیت جامعه
فکرنکنم افرادی که برای این مقاله نوشتن رصدکردم هیچکدام عادی باشد لازم است توضیح دهم من 3دخترمحترم از سه خانواده رو با هم جمع کردم وخطاب به یکی نوشتم ومینویسم.
پیروزباشی عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.