اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

دل نوشته برادرعزیزم رضاجاوید

 عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه یک نفر یا بزرگ کردن یک نفر به اندازه دنیا

زمین به مرد بودنت نیاز داره ، مرد باش . مردونه حرف بزن . مردونه بخند . مردونه عشق بورز . مردونه گریه کن ، مردونه ببخش . مرد باش ، نه فقط باجسمت ، بانگاهت ، با احساست ، مردباش و هیچوقت نامردی نکن مخصوصا برای کسی که به مردونگیت تکیه کرده و باورت کرده مرد باش

نظرات 1 + ارسال نظر
داش محسن دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام دوست عزیز به وبلاگمان بیایید ونظرتان رابگوییدوبرای حمایت ازمابرروی تبلیغات قسمت بالا کلیک کنید.درپناه حق

حتما من زیاد واردنیستم ولی مزاحم میشم.تامران

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.