اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

حالم ازاین خواننده های تی تیش بهم میخوره

مصاحبه خانم لاری پوررو خوندم ولی یه مقداراعصابم بهم ریخت مرده شور این مملکت رو ببرن که امثال یگانه بت خوندن جونا میشن اساتید مهجور.حامی نمیخواند.مانی با دردسر میخواند خبری از بسیاری ازخواننده های خوب نیست دل به چه خوش کنم با چه رویی بگویم منم موسیقی خوانده ام وقتی هرالدنگی وارد هنرمیشود بی فیلتروبا کمی پول بابا ودماغ سربالا.تف به اینگونه هنربند که خود رامیفروشد به چندرغاز ایکاش همه رو سر میبریدن بابا یه کم موزیک غرب رو ببینید بعد به دزدی ها وعقب ماندنهای ما چشم شما روشن میشود .وال.. منم دیگه باید ازکشور برم مثل اینکه اجنبی شدن بهتراست تا با اجنبی وطنی زندگی کردن.

هرکی میخواد هرچی بگه ازالان بگم اصلا برام مهم نیست چون از100تا 20نفرهم بزورخواننده هستند

طرفدارای 2آتیشه این خوانندها هم خودشونو خسته نکنن اندکی جستجو دراخلاق خواننده چیزهایی رو برایتان روشن میکند که تاابد ازش بدتان بیاید البته نه همه امثال م ی مچ م پ وخیلیهای دیگر اه اهاه علی مرشدی که خیرسرش دکتره نمیدونم ژاکلین چرا به این پروبال داد بابا خواننده ها همه غلاف کردن که اینا عرعرکنند بفهمید لطفا

کوچیک همه دوستان با عرض پوزش خیلی عصبانیم وافسوس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.