اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

رمز دانلودآهنگهایم

دوستان گرامی من تاحالا غیرازکتاب چیزی دانلود نکردم چون میدانم حق وحقوق یک هنرمند را .اما کارهای ماکت خودرا آزاد میگذارم برایتان حال اگرنظردادید که مراخرسندنمودید ولی لطفا سبک ونوع کار یا ترانه را دوستان همکاربرندارند که بعد مثل م چ دزد شوند (جسارت نمیکنم)این را برای افرادی نوشتم که ازوبلاگ من برای سوژه اهنگهاشون استفاده میکنند اگرجایی مثل این کارها را گوش دادید بدانید منشا اصلی کجاست.ممنونم.

با 1293     1400    میتوانید اکثرکارها را دانلود نمایید فقط کارهایی که جدی هستند ودست خواننده های مختلف دادم فقط دوستانی که شماره همراه حقیررادارند میتوانند دانلودکنند سپاس ومعذرت که حواسم نبود به اینکه زودتررمز بدهم.

تامران هامون گیلکا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.