اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

پرسه درمه داستان زندگی من

فیلمی دیدم با عنوان پرسه درمه با بازی بانوحاتمی وشهاب حسینی عزیز اگرچه بازی هردوزیبا بود ولی چیزی که توجه منو جلب کرد شباهت زندگی من با این فیلم بود البته مشکلات تمام آنانکه هنرراپیشه میکنند خصوصا موسیقی وکسی نمیداند که چگونه با آنها باید زندگی کرد متاسفانه غیرازقطعات پیانو باقی موسیقی متن بسیارضعیف بود ولی موضوع وبازیها خوب همه دوستان رودعوت میکنم این فیلم رو ببینند انوقت قسمت مجهول هنرمندان برایشان معلوم میشود خصوصا کسانی که موسیقی کارمیکنندوازنردبان کسی بالا نمیروند

مطلب دیگراگرقراراست درشبکه خانگی فیلمها سانسورشود لطف کنند بیرون ندهندخیابان24 پرازسانسور بی معنی شد.متاسفم وقتی درمنزل فیلم میبینیم خودمان میدانیم که آیاکودکانمان میتو.انند ببینند یا نه متاسفم دیگربرای حریم خصوصی ما هم مسئولان تصمیم میگیرند درصورتیکه اکثرکثیف ترین حریم خصوصی رادارند بی تعارف همه ازقماش رهزنان وپاچه خواران ....

امیدوارم روزی رنگ خورشیدرازیبا ببینیم نه بااجبار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.