اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

[جزیره قشم جایی برای حسودها یا برای انسانهای ازخود راضی!!!

جداازهمه دوستانی که دراینجادارم وشدید میپرستمشان.فهمیدم اینجا اکثرآدمها هم حسودن هم به فکرمنافع خودشون .غارغاردرحدکلاغ سیاه عمل اندازه گنجشک.هرننه قمری تو هنره وهنرمندی تو بیزینس ته دنیا اما برای من که بدنبال آرامش به اینجا اومدم عذابه پس باید خودم رو دورنگه دارم.همه مدرک گرا!!!ببین اگرپول داری یه دکترا بگیر اینجا همه رو بکوب وگرنه بدون وارد جایی میشی که بهت میخوان یاد بدن چی کارکن چی کارنکن!آقا میگه تایمز دانلود کرده درصورتیکه خیال میکنه من موهام روتو آسیاب خونه بستگانش سفید کردم دوست گرامی تایمزاصلن دانلود روزنداره فقط آرشیو .این ازنوشته هاشون که خوبه هیچ ربطی به ذهنشون نداره بجزچند نفرکه واقعن اینکاره اند خانم دریانورد جناب عسگری جناب محمدزاده خانم اسلامی وسرورم آقای کارگرنژادباقی فقط حکم ملیجک رو دارند درهرکاری منظورم اصلن همکارانم درحوضه نوشتاری نیست.اول جوالدوزرو به خودمون زدم..راجع به موسیقی وآهنگسازی هم نظر میدن وقتی کسی فهمش رونداره خودمو میزنم به نفهمی  ها؟؟؟استاد رضا زاده که میدونم وبلاگ منو میخونید جاتون خالی اگراینها توکلاستون مینشستند یابیرون بودند یا زیر3نمره میگرفتند این نوشته یه هشداره.میخوام همه رو بکوبم باید خودم رو بگیرم تا بدونن بابا ماهم کسی هستیم.تواضع میکنیم دیوارمون کوتاه نیست اگرنوشتنم سریع وبه همه برمیخوره قلمم حاصل از9سالگی نوشتن حاصل نگاه مثبت به اطرافمه وحاصل از دل برآمدن.

آماده باشید میخوام با فیس وافاده کارکنم ازامروز فقط برا ی بعضیها همونم که بودم باقی کمترازاستاد بگن میزنم زیرگوششون

(شرمنده استادان بزرگ خودم میدونید چی به سرم اومده میدونم همه تعجب کرده اند اما باورکنید میگن ته دنیاست درست میگن حیف ازاین مدیرارشاد حیف ازبرخی که عمرمیگذارند بابا فرهنگ کلن وضعش خرابه رسیده به جیب کندن وزیرآب زدن وخاله زنک بازی انحصارطلبی وووای من به چه قیمیتی نوشتم به قیمت شمشیرهای بیرون آمده وتیز )بازهم تند شدم ببخشید ربطی به نشریه نداره فقط رفتار بنگاه بعدش ...ول م ممممم کنید

یارب آن دلبرشیرین که سپردی به منش

آنقدرلوس وننربود که سپردم به ننه ش

تامران هامون

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره رحمانی یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ب.ظ http://setare29.mihanblog.com

5028سلام دوست گلم...
سایت خیلی زیبایی داری...
اگه افتخار میدی به سایت منم یه سر بزن و سایت خودتو ثبت کن، خوشحال میشم از حضورت...
منتظرتم

درود بر شما
هرکاری کردم نشد ببینم.منومیفرسته به سایت اصلی.خواستم لینک هم بدم که میگه آدرسش اشتباهه.
ارادتمندتامران

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.