اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

هتل شبستان واجرای یک هفته آینده حقیر

درود به همه دوستان خدمت شما عرض کنم خلاصه قراره یه جای ثابت برنامه داشته باشم ودرخدمت هنردوستان البته اگرهنرمند باشم.

قراره به مدت یک هفته درهتل شبستان واقع درچهارراه گلسار(همون که شبیه گنبدساخته شده)اجرای برنامه داشته باشم بدون پیانو با یک کیبوردوکاملن بداهه هتل شبستان جدیدترین هتل رشت وبسیاربه روزموردتوجه اکثرمیهمانان است چون بطوراستانداردی .....تعریف نکنم دیگرهتل دارها ناراحت بشن .قراره صدای نخراشیده بنده رو با کلی نوستالوژی دررستوران وکافی شاپ شبستان تحمل کنید. راستی چند شب رستوران سورنا برنامه داشتم با محسن اجرای دونفره کلی چسبید وجاتون خالی . دوستان غیرگیلانی بنده که تشریف می آورید رشت میتونید با رزرو تماس بگیرید رشتی ها هم که دیگه میدونن کجاست هنوز این خبر منتشر نشده من داغ داغ نوشتم از فردا هستم درخدمت اینم برای اردیبهشت که دوباره میرسه> نه همچون کوههای روبرو محکم نه مانند این دشت فراخ نه مثل درختان نارس کوتاه بنگر من همین گندم زارتازه روییده سبزم تومرا میرقصانی ومن وزش اردیبهشت ملامتت میکنم اما قدمیکشم نگاه کن تا موعد داس برتنم تحملت میکنم تامران.همدان دی ماه 1392

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.