اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

کافه پایا و کتاب پیشنهادی برای ایام عید کلبه عمو تم چاپ 1343

سلام حتمن ازخوندن این کتاب اگرچاپ اولش رو پیدا کنید لذت خواهید برد .من که ازداخل اتومبیل بیرونش نمیبرم .

یک کتاب خریدم بیوگرافی هنرمندان گیلانی متاشفم برای برادران ایکس که چاپش کردند یکی که اصلن هیچ ربطی به هنرنداره اسمش با عکسش اومده واستادان دیگربدلیل عدم وابستگی به ارگان یا جایی(توجه کنید جایییییی) حتی درپانویس هم سطری ندارند که دلملن خوش باشد بعدش حقیر برای چاپ کتاب آهنگسازی باید از هفتاد رستم بگذرم(تعبیر بد نکنید)منظورهفتاد سانت رستم نیست .

بگذریم امیدوارم با بی پولی بسازید ودلتون خوش باشد البته که شاعری میفرماید اگرمن هرغلطی میکنم بتو چه اما خود این شاعرهم کسی برایش تره خورد نمیکرد اما الان با پول ارکستر فلارمونیک لوس آنجلس رو خریده برای یه کاری که کپی شده ازامیر ارام به نظر میرسه (برخیز شتربانا) دوستان گل گاهی اوقات برخی ازروزها درکافی شاپ پایا(همون پیانو سابق) میرم یه قهوه ای بخورم چند ساعتی اونجا درخدمت دوستان هنرمند هستم وبرنامه که نمیشه گفت اما چندآهنگ با پیانو اجرا میکنم قدمتان روی چشم .این مکان بسیار خوب در گلسار صابرین طبقه سوم پاساژ قدیمی که ویدئو کلوپ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.