اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

چلچراغیهای گرامی این کتاب رو ازدست ندید (شهری که بروی دستانش راه میرفت)

راستش امروز غرق در کتاب آقای رضاپور شدم

بسیارزیبا اما کمی .....همش احساس میکنم اگر در زمان حال ایشان مینوشتند(منظورکتاب نامبرده است) سلیس تر و زیبا تر میشد حرفی از موضوع نمیزنم ولی اگر پیدا نکردید همین جا نظر بگذارید تا با امضای استاد برایتان بفرستم قیمتش هم زیاد نیست 3500تومان(البته پشت جلد نوشته) من لذت میبرم وخط به خط میخوانم

شهری که بروی دستانش راه میرفت

سعی میکنم اگر غم نان مجالی دهد بخشهایی ازکتاب را تایپ کنم

راستی یادم رفت روزپزشک هم مبارک انشاا.....که یه فکری هم بحال جیب بیماران بکنند.خصوص دندانپزشکان.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.