اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

یه ترانه دیگه ازاکا یا علی

یا علی

 

ای تو بزرگ مرد عرب ای تو امیر ِ شیعیان

خورشید روز و ماه ِ شب ستاره ی هفت آسمان

تو را نوشتن ، سخت بود دیوانگی کردم ولی

از تو نوشتم ، خواندم ، مرا ببخش تو یا علی

 

به احترام ِ بودنت دیوار ِ کعبه باز شد

 تولدت معجزه بود از تو جهان آغاز شد

نام تو میراثم شده  می جوشد در خون ِ رگم

 کوه ِغمم ویران شود من وقتی  یا علی بگم

ای مرتضی ای تو امیر ای مهربان مرد ِ رحیم

تنها تو بودی یاور ِ شب گریه های هر یتیم

سفره ی خالی از طعام مادری شرمگین وقت شام

می آمدی با قرص نان دَر می زدی چه بی نشان

قلب ِ تو پروانه ی عشق به دور شمع ِ مومنان

خشم ِ تو آسان می گرفت شعله به جان ِ ظالمان

قسم به سجده ات علی که زخم خورد از خاءنان

بی توپریشان میکنم من خواب ِ ابن ملجمان ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.