اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

کانال بنده دراختیار تمام هنرمندان

کانال موزیک زنده متفاوت وپویا 
درابتدا یک جرقه بود یک فکر که هنر دوستان نزدیک رو یه جا جمع کنیم . مجید امانی عزیزم زحمت میکشید وبعد با من درمیان گذاشت ،از اونجایی که حقیر درفضای مجازی سالهاست مشغولم بااینحال همیشه از ایجاد کانال شخصی طفره رفتم تا اینکه قرارشد با مجیدجان یه کار متفاوت ارائه بدیم
مکانی برای دیده شدن هنر هنرمندان بدون تریپون وشهرستانی در رشته های موسیقی و ادبیات و نقاشی.درنیمه راه دوستان خوبی ازرشته های مختلف پیدا کردیم وتصمیم گرفتیم رو شاخه های مختلف متمرکز بشیم مثل کودک ،پیشکسوتان،خاطره بازی،نقد،ترانه ،نقاشی و...
اینگونه هنرمندان بهم متصل میشوند و کار رونق میگیره حتا اگر سهم ناچیزی هم به اندازه یک لبخند ببریم موفق شده ایم.
بدون یاری شما اعضای محترم و هنرمندان گرامی ممکن نبود ازهمه سپاسگزارم
از بینندگان این پست هم درخواست میکننم به ما سری بزنند باب طبع نبود تشریف ببرند
یاداور میشم این یه کانال اماتوره یعنی نوع اداره کانال اماتوره برای همین از دل حرف میزنیم وبادل واندیشه عمل میکنیم Telegram.me/musiczende❤️❤️❤️❤️❤️
منتظر اثارتان هستیم 
منتظر پانصدتایی شدن هستیم
منتظرانتقادات هستیم
مستدام باشید
برای ارتباط و ارسال آثارتون میتونین از کانال های اینستگرام و تلگرام با هم در ارتباط باشیم ❤️
Admins
Insta: majid_amani_
Insta: tamran_hamoun
Telegram: telegram.me/lpvideo
Telegram: telegram.me/tamran
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.