اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

جزیره قشم.روز خبرنگارمبارک

تمام استادان خودم ، تمام همکاران ،تمام اونهایی که به نحوی درگیرخبرهستند ونمیشه بهشون گفت چه خبر خسته نباشندوروزتون مبارک

استاد رضاپورعزیز که به گردن حقیرکلی حق داره براش آرزوی خبرهای خوش درزندگی دارم.

برای رییس خودم هم جناب کاظمی آرزوی تحقق تمام آرزوهاشون رو دارم صد سال سایه شون روی هفته نامه همزیستی باشه وایرنا .

فقط اومدم که تبریک بگم همین .

درضمن با تشکرازمدیریت ویژه فرهنگ وارشاداسلامی قشم که این اطمینان رو به بنده داشتند وانجمن موسیقی رو باتوجه به برنامه های من همراه استودیو قراره به بنده واگذارکنند.انشاا...که رو سفید بشم وگامی برای موسیقی جزیره بردارم

پایدارباشید

تامران هامون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.