اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

جزیره قشم چای باغ ایران زمین جایی مناسب برای اقامت وتفریح همراه بااجرای موسیقی زنده

حضورشماعرض کنم یکی ازبهترین مکانهای اقامتی درجزیره زیبای قشم مجموعه ایران زمین است.این مجموعه شامل:سویتهای اجاره ای ،چای باغ زیبا برای تفریح،آمفی تاتروکافی شاپو....دراندازه 15 هکتار بعدازپارک زیتون،بهترین مکان برای آرامش مسافران وحتا اهالی ست.نمای رو به دریا وفاصله 50متری باغ ازآن بی شک یکی ازجالبترین مکان ها برای خلوت وآرامش است.موسیقی چای باغ هم توسط علی بستانی مجری توانمند وخواننده خوب وحقیردرحال اجراست.اونهایی که منو میشناسن میدونن بی جهت تبلیغ نمی کنم چون اصلا نیازبه تبلیغ نداره .اما اونقدراونجا خوش میگذره که بهتردیدم بنویسم .

منتظرشما هستیم

تامران هامون گیلکا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.