اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

جزیره قشم .تیم ملی ایران وانتظارات بیشتر

درود به همه اوناییکه تا صبح جام بیستم رو نگاه میکنند.عرض کنم با این بازی مقابل ارژانتین سطح توقعات ما بالا رفته فکرکنید با یک بازی تدافعی هرتیمی میتونه نتیجه بگیره اما حمله های ما خوب ودقیق بود .این یک روی فوتبال ایرانیه روی دیگرش که حمله  ست رو حتمن دربازی آخرمیبینیم ایکاش که روزآخردرحسرت دقیقه 91 نمونیم وتیم بره به مرحله بعد.

راستش ازفوتبال دورشم ودرمورد ماه مبارک رمضان بنویسم دوستان منتظرآمدن من به وطن بودنداما درگیرنمایشگاه قرآن هستم وتدریس فکرنکنم بتونم تاآذرماه بیام گیلان پس همچنان دوستتون دارم وجوابگوی تماسهاتون هستم یک ماه موسیقی جزیره تعطیل تصمیمی عجیب!!!!

امیدوارم ازکم نوشتن من به ستوه نیامده باشید .راستش سخت مشغول نوشتن 2کتاب هستم وقول چاپ رو تاآخرامسال میدم یکی آهنگسازی یکی هم دست نوشته هابرای پسرم قراربود مجموعه اشعارم رو هم زیرچاپ ببرم ولی باتوجه به برخی مسایل میسرنشداما اگرحدابخوادروزعیدسعیدفطریه کنسرت به نفع خیریه میخوام بذارم ازهمین جا ازتمام کسانی که برای فرهنگ وهنرجزیره قشم زحمت میکشند سپاسگزارم.

به امید آینده ای نکو برای همه خصوص فرزندانمان.

تامران هامون گیلکا

قشم اول تیر93

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.