اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

قشم وتدریس خصوصی حقیر وشبهااجرا درسفره خونه خانوادگی طهرون

سلامی به گرمی هوای جزیره که هنوزبه مرزخرما پزون نرسیده

عرض کنم افتخاراین رودارم که به فرزندان اهالی قشم موسیقی یاد بدم البته آموزشگاهها اینجا فعال هستند اما برخی دوست دارند بطورخصوصی درس بگیرند منم انجام وظیفه میکنم.

مورد دیگراینکه برخی ازدوستان نزدیک گله داشتندکه سفره خونه میخونی!!!!!عرض کنم اینجا کمی فرق میکنه خانواده ها میان ودراصل یه نوع رستوران سنتیه که دارای غرفه ها یا اتاق های جداگونه ست وراحت .برای من اهتل شبستان هم ازیه نظر بهتره که لااقل میدونم طرفم چیزی بارشه نه پزعالی وچک برگشتی.ازیه نظرم بده که ازسنگین خوندن گاهی فاصله میگیرم چون مخاطب دوس داره شاد باشه ومنم باید درخدمتش باشم.

ازبرخی افراد هم اینجا فرارمیکنم اما نمیدونم چرا دست ازسرم برنمیدارند.

بازهم تشکرازحمایتهای کانون هنرقشم ومدیریت ویژه ارشاد اسلامی.

یه تشکرهم ازخانم فرماندارکه منو برای یه گفتمان درمورد مقاله پذیرفت و ازخوشرویی ایشان جا خوردم.وخوشحالم که فرماندارخانم با این بینش برای جزیره انتخاب شده وامیدوارم بازهم ایشون روملاقات کنم اگربرخی بگذارند.

دلم برای همه دوستان گل هموطن تنگ شده .وهمچنین برای باران رشت .

دیگرقشمی شدم وماندنی برای محرم وصفر میام که یه نفس بکشم.

پایدارباشیدوپیروز

یارب آن دلبرشیرین که سپردی به منش

آنقدرلوس وننربود که سپردم به ننه ش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.