اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

قشم زیباوسفره خانه طهرون مکانی برای امنیت وآرامش وچندتشکر

درود

روزتمام پدرها مبارک تازه یادم اومد انقدردراین جزیره درگیرکارهستم وبا همسرم آرامش دارم که یادم میره روزهای مخصوص روآپ کنم

2تشکراول ازمدیریت ویژه ارشاداسلامی حاج آقا وتشکردوم از جناب محمدنژاد هنرمندواستادگرامی که حسن نیتشان برایم اثبات شده

یه تشکرویژه هم ازمدیربرنامه هام جناب الماسی داشته باشم که مثل یه برادرهمراه منه وازهیچ کمکی دریغ....ول کن باهاش تعارف ندارم یه پارچه آقا .الماسی دوست دارم.

ازمدیریت سفره خونه زیباوشیبک طهرون هم متشکرم که شبها صدای نکره منو متحمل میشن بهزاد محسنی فر ومصیب حسنی والبته استاد بنده که تازه با ایشون آشنا شدم صاحب اندیشه وقلم درکیهان قبل ازانقلاب جناب پرتوی که بسیاردراین جزیره راهنماییم میکنند

دوستانی که به قشم تشریف میاورند میتوانند ازکانون هنرقشم یا سفره خونه پاسارگاد سراغ حقیررو بگیرند راستی تولدت مبارک .به خودم گفتم چون دوباره دارم سخت میکوشم ازانزوا بیرون اومدم وکمترتدریس میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.