اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

خانه بدوش برای ارتزاق بهتر. من حریص ترم؟؟؟؟؟

درود به همه درروزهای نخست اردیبهشت که فصل مورد علاقه بنده وخیلیهای دیگراست باید ازلطف دوستانی که برای دیدن برنامه های حقیر دراین مدت به رستوران سورنا تشریف آوردندتشکرکنم .خدمت شماعرض کنم حقیر برای مدت نامعلومی دررشت نیستم اگرکارهایم درست پیش رفت 2ماه دیگربرای هجرت کلی برمیگردم وگرنه 2هفته ای مسافرت هستم وازاونجا براتون ماجراهای روزانه خوب رو نقل میکنم.بعدازاین سفرکاری تفریحی به سمت جنوبی که همیشه عاشقش بودم میرم برای اجرای برنامه وبه امیدخدا یه برنامه 2ماهه تو جزیره قشم دارم ازهمین جا مراتب ارادتم رو خدمت دوست هنرمندم علی افشین ابرازمیکنم که بادعوت ازمن افتخارهمکاری رو دررستوران خلیج فارس به من داد وهمچنین مدیریت محترم جناب اسرافیلی پس دیدارما ماند برای قشم دوستانی یه خوانندگان این وبلاگ هم تشریف بیاورندوماهم سرافرازبمانیم ولبخند به لب ازدیدنشان.یه گله کوچک هم ازمجموعه هتل شبستان داشته باشم:دیدید یکی میخواد بیل بسازه هزارتا میسازه اما بدون دسته ؟حکایت هتل هم همینه آخرنفهمیدیم کی به کیه؟؟!!!!وقتی همه خودشون رو اینکاره میدونن وتو تجربه تو شک دارن دلت میخواد تف بریزی به هرچی پول که قراره بهت بدن.یه تشکرویژه هم ازمدیریت داخلی مهندس نیازی بکنم همیشه منوشرمنده کردندوانشاآ…..که وقتی برگشتم ببینم راه افتاده ودرانبوه سرمایه گذاران غیراستانی گم نشده.یه باردیگه تو این صفحه شماره تماس خودم رو مینویسم که مثل هفته پیش نشه که برای بستن قرارداد اهنگ سازی خواننده وبلاگت مجبوربشه تارشت بیادو پیدات کنه حالا خوب شد میدونست کجای رشت هستم وازاونجا که ازشما چه پنهان ازبچگی انگشت دردماغ میکردم هزارتا چشم منو میپاییدن بنابراین همه میدونن من کجام وراحت میشه پیدام کرد.پرچونگی کردم وبازبه دو زبان نوشتم ببخشید اما آخروقت واقعا فکرخسته میشود برای شنیدن اردیبهشت برای گوش سپردن به موزیک مجموعه کارهای استادحسن شماعی زاده رو پیشنهاد میکنم

09123430463

تولددوباره زمین بهاراست اما

اردیبهشت زیبایی فصل است

بدون زیبایی بهار

فرزندی زشت روست

وچه خوب است که تولدت با فصل زیبایی همراه باشد

وزندگیت مستدام

 

تامران هامون گیلکا

راستی این خانمی که اسمش شبیه منه البته به انگلیسی چندین صفحه بازکرده که بتونه بیزنس کنه نمیدونم وکیله یا بازیگراما یادتون باشه منو میسرچیدتوگوگل tami_hamuon توفیس بوک هم همینچنین.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.