اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

روزخانمها مبارک وتمدید برنامه درهتل شبستان برای رزرو میتونید ازهمراه حقیراستفاده کنید

درود به همه دوستان راستش قرارشد به مناسبت روزخانمها یک هفته دیگردرهتل شبستان اجرای برنامه داشته باشم که آقایون همراه خانمها بیان ودرخدمتشون باشیم .اول اینکه ازحمایت دوستانی که آمدندوبازهم پرسیدند متشکرم بعدش عرض کنم دلیل اینکه پیانو ندارم برای اجرا حجم ساز واوردنشش به طبقه پنجم بودکه قراره اگرماندنی شدیم باجرثقیل بیاد بالا.تلفنهای هتل رو میتونید ازمخابرات بگیرید سایت هتل هم فعاله درضمن تلفن بنده هم درخدمت شماست 09123430463امیدوارم از یه شام لذیذ دریه جای باکلاس لذت ببریدوصدای نخراشیده من مزاحم نجواهای عاشقانه یا کاری شما نشه

ارادتمند.تامران هامون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.