اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

رشت شهر بی سرانجام برای فرزندانمان(تامران هامون گیلکا)

درود به همه دوستان

اول ازاینکه دیر به دیر آپ میشم شرمنده دوم بنا به صلاحدید واینکه نمیتونستم جزوه ها رو تایپ کنم(همراه با نت)منصرف شدم

دوم اینکه مدتیه دارم توکل شهروپیرامونم جستجو میکنم فکرکنم حق بدید بعد 3 سال انزوا کمی به رفتارهای اجتمایی نگاه کنم مخلص کلام اینکه تو شهر بدون اقتصاد وشهر خوش گذرونی (البته برای ازما بهترون حالا ازنوع نفتی ورانت تا غیرنفتی وبازاری)

آنچیزکه ازهمه بیشنترخودنمایی میکنه نا مهربانی همشهریان به یکدیگر که اوج آن رو میتونیددررانندگی تجربه کنید چرا؟؟؟؟؟

رشت وکل گیلان به فرهیختگی معروف است(بااحترام به دیگراستانها)اما ما گیلکها کمی دهانمان به فحش بیشتر میچرخد مثال یکی خوب فوتبال بازی میکنه بجای تعریف مودبانه میگیم مادرش را....عجب بازی میکنه فلان فلان شده.(فکربد نکنید مادرش را گفتند پسرت خوب بازی میکند گفته ازاول تو شکم توپ میزده) بگذریم رنج میکشم ازاینکه کمی رفتارمودبانه حتی وقتی با خانواده هستیم نداریم

بنده به همه لبخند میزنم وبرای همه تا حدامکان می ایستم تاجبران بد راندن خودرو شخصی راداشته باشم.

میدانید به این فکرمیکنم با این دود اتوبوسهای شرکت واحد ایا رشت شهری پاکیزه  برای فرزندانمان باقی میماند!!!

بااین برخورد ما امیدی به تربیت نکوی فرزندمان هست!!!!!!

من با این عقل کوچک رشت راشهری بی سرانجام برای فرزندانمان میبینم شماچه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

تامران



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.