اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

استادرضاپورعزیز سپاس

درود به همه

راستش وقت امتحان نشد بااستاد خلوت کنم همیشه میگوید:زبانم رانمیفهمد "هرگزبرایم فرصت نشد بگویم برای این زبان سالها ازمردم گریزان بودم بگذریم

ازآقای رضاپور بسیارمتشکرم چون اموختم وقتی آکادمیک کاری رو یاد میگیری وتجربه روکنارش میگذاری جواب میده

امیدوارم نمره امتحانم خوب شه

تشکرمیکنم برای تمام جلسات آموزنده کلاس  امیدوارم افتخار شرکت درکلاس ارشدی رو داشته باشم تامجالی برایم باشد بیشتر بیاموزم.ودرانتها امیدوارم خبرنگارخوبی باشم/.

اردتمند همه

تامران هامون گیلکا

نظرات 3 + ارسال نظر
رضاپور چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام خیلی لطف دارید .
برای یادآوری: خبرگذاری نادرست است نگارش درست خبرگزاری است.

استاد طعنه ای بود به کلاس درکل حس نوستالوژ... و یادآوری خاطرات درحوضه خبر بسیارکمرنگه (باید هم اینجورباشه)خاطرمبارکتان گر باشد درکلاس هم دراین موردطنزی داشتید.من گفتم پیر شدم.
حقیرهمچنان ارادت راستی اگر بدانید چه تجاربی پیداکردم بابودن درداخل مردم.یه غزل هم برایتان میگذارم
پایداروپویا باشید انشاا.........

سیدجلال الدین رضاپور محمدی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام موفق باشید

استاد میدونم اهل تعارف نیستید اصولن(درسته!!!!) خبرنویس ونگار(منظورخانم نگارنیست)وخبرگذاری و....همه رک وصریح حرف میزنند ازتملق بیزارند اما اجازه بدید مراتب قدردانی برای اول بسیارآموختن وبعد سرزدن گه گاه به وبلاگ حقیر تشکرکنم بنده همچنان تحت اوامرشما هستم
ارادتمند
تامران

نقشه کش خبرساز پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.map.khabarsaz.net

لذت یک سفر پرهیجان را با نقشه کش تجربه کنید.

http://www.map.khabarsaz.net

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.