اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

بچه های ارکسترمن

یه تشکر ازدوستان هم بندی من(منظورم بندموزیکه)

راستش یه چندوقتیه دارم بایه ارکسترنیمه حرفه ای کارمیکنم نمیدونم نسل جدید چرا میخوان باتمرین همه چی رو درست کنن!!!تمرین فقط باید شخصی واختصاصی باشه بعد با تفکرجمعی مطرح واجرا شه

ازنوازنده ویلن ایرانیم مجتبا ممنونم برای احساسی که داره

ازامین که گاهی درام ش  ریپ میزنه ولی میتونه بهترباشه

ازمهدی بهستا که 3ساله باهم هستیم ممنونم چون تازه گرفته چی باید بزنه با ادوات ضربی(پرکاشن وکانگو&....)

ازعلی که دقت میکنه بیس رو ساده وگویا بزنه

حالا گلایه ازخواننده وکیبورد یک

نمیدونم من اگر یه روز نباشم کی میخواد میزانها رو فریاد بزنه؟؟؟؟؟؟؟

اجرای خوبی داشتیم

ممنون ازهمه

تامران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.