اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

کتاب پیشنهادی من برای این هفته ارزوهای بزرگ(نوستالوژی روزهای بارانی در رشت)

سلام ودرود به همه اینهفته من کتاب آرزوهای بزرگ البته ترجمه اولش رو دست گرفتم که بخونم اولین بار کلاس چهارم دبستان بودم که خوندم بعدش یادم نیست 2بار یا یک بار تکرارشد. بهتون پیشنهاد میکنم درآخرتابستان باآرزوهای بزرگ پاییز رو شروع کنید. راستی از بازدید استاد رضا پور متشکرم و ازنقدشان سپاس انجام وظیفه کردم قالب عوض شددرآخراینکه مقاله دوم آهنگسازی هم تا چند روز دیگر نوشته میشه (نه ببخشد)تایپ میشه. به زبون عامیانه می تایپم هنرجویان صفر کیلومترهم ازاول مهر جزوه های حقیر رو میتونن داشته باشند البته شرمنده که نمیتونم با نوشتن نتها مثال براتون بزنم تا یه فکری کنم وقتتون به نیکی و مستدام باشید انشاا...

تامران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.