اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

درود به همه .عیدتان مبارک

عزیزان گرامی:

امیدوارم ازاین ماه استفاده کافی برده باشید.نمازوروزه هاتون قبول درگاه احدیت.

عیدتون مبارک امیدوارم سالیان سال هر عید فطر به عید فطر فطرت ما هم به حق نزدیک ترگردد.

پایدارباشید.

تامران هامون گیلکا

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک.
یه عیدی به من بده و دلم و شاد کن، الهی که خدا به حق این عید عزیز بهتون بهترین عیدی رو بده...
دوست عزیزم
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید. فقط تا ساعت 24 فردا فرصت پیامک دادن هست.
تا الان 900 رای جمع شده و من هنوز نفر پنجم هستم ولی فاصله با نفرات سوم و چهارم خیلی کمه.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
آرزو می کنم سهم تون از این مهمانی بزرگ بهترین هدیه ها باشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.