اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!
اندک سوادی که دارم

اندک سوادی که دارم

دردهایی که اززندگی میکشیم گاهی هم لذت!

یه ترانه .دوستان آهنگ داره همراه با تنظیم آماده سوال نفرمایید

نترس از من

          

                           نگو فردا چه بی فرداست            نگو خوشبختی یک رویاست   

                           نگو تو باغچه ی گریه               گلای غم چقدر زیباست

                           نگو دل کندی از دیروز              نگو احساس تو مُرده

                           نگو شقایق قلبت                       شده پرپر کم آورده

 

                          نگو که خاطره در تو                 بی آغوش یخ زده سرده

                          نگو که عشق پاک من                تو قلبت خودکشی کرده

                          نگو تموم آدم ها                       شدن بازیچه ای کوکی

                          نگو بانوی عاشق کُش                به من هم حتی مشکوکی

 

نگو ناراحتی از من          تو ای آرامش بودن                                       

منم من آخرین دشمن         نگو تو سرزمین دل                                                 

که جز ما هیشکی اینجا نیست    خلوت نترس از من از این                                          

ببین چشمام هیولا نیست         نگو میترسی از چشمام                                                    

 

                                

                                                

                                     

                                                 

 

           Aka

 دوست گرامیم وهمراه تمامی نتهای جمله شده ام کسی که ازقلمش بهره ها بردم هردوآلبوم کارایشون بوده که البته باید منتشرنمیشده براش ارزوی توفیق دارم.حسین اکابری نژاد

                                            

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ق.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید، من فقط یک کودک دو ساله ام!
لطفتون رو هرگز فراموش نمی کنم.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.

درودحقیر به بلاگتون سرزدم.متاسفانه گوشی من رو ایرانسل ساپورت نمیکنه بنابراین اس ندارم.ازدیدن نوگل زیبای شما هم خرسند شدم ایکاش میتوانستیم فرزندانمان را کتاب خوان بار بیاوریم من بعنوان یک پدر به شدت نگران معلومات عمومی فرزندم درآینده هستم.نهایتش میشه خوره پی سی.بازهم چشم اگر شد حتما.پیروز باشید ممنون ازاینکه سر میزنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.